Monday, October 1, 2012

SEMINAR 2012 - AWARDS NITE

Pada seminar tahun ini, sekali lagi saya mencapai TRIPLE STAR ACHIEVERS untuk 3 kategori berikut:

1. Court or Personal Sales
2. Court of Sharing
3. Court of Unit Production

Untuk kategori Court of Personal Sales, saya mendapat tempat ke-5 dan untuk kategori Court of Unit Production, saya mendapat tempat ke-10. Dan untuk kategori Court of Sharing, saya mendapat tempat pertama dan dinobatkan sebagai QUEEN Court of Sharing pada malam itu. Ini bermakna, saya mengumpul lagi 4 cincin berlian pada tahun ini. Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi. Memang tidak saya jangkakan rezeki yang melimpah ruah ini. Tapi saya yakin, ini adalah ganjaran hasil dari perkongsian saya dengan ramai wanita hebat di luar sana yang sama-sama ingin cantik dan berjaya di dalam bidang Mary Kay yang sememangnya indah ini.
 
 
4 cincin berlian, $900000 Gold Bar PIN dan Diamond Bumble Bee PIN termasuk tiara kristal yang menjadi milik saya pada malam itu. Mary Kay juga tidak melupakan para suami di mana my hubby dapat hadiah jam Charles Jordan yang sangat eksklusif. Happy sangat Mr Hubby dapat hadiah yang mahal itu..
 
 
Senior National Sales Director Pam Fortenberry-Slate memakaikan selendang (sash) dan tiara untuk saya. Beliau merasa sangat gembira pada malam itu kerana sememanganya saya berada di bawah area beliau. Jika nak tengok gambar dengan lebih jelas, sila klik pada gambar tersebut ya..
 
 
Impian untuk berada di kerusi QUEEN ini, memang sentiasa berada di hati saya. Dan Alhamdulillah saya dapat merealisasikan impian ini pada tahun ini.


Ini adalah QUEENs dan Ms GO-GIVE 2012..
(Klik pada gambar di bawah untuk imej yang lebih jelas)

 

Berdiri dari kiri:

1, Queen Court of Personal Sales 2012 (SD Category - SD Juliana)
2. Queen Court of Sharing 2012 (sayalah tuh.. SSD Rokie)
3. Ms Go-Give 2012 (ESSD Maimon Jaafar)
4. Queen Court of Unit Production 2012 (ESSD Nafisah Omar.. ini adalah Senior saya..)
5. Queen Court of Personal Sales 2012 (BC Category.. sorry saya terlupa nama)


 

No comments:

Post a Comment