Monday, October 1, 2012

SEMINAR 2012 - HARI KEDUA

Pada hari kedua, 15 September 2012, Seminar telah bermula seawal 8.30am. Pagi itu, kami mendapat ilmu yang sangat bermanfaat. Sesi ketrampilan diri (grooming session) yang sememangnya best dan selepas itu sesi motivasi dengan Mentors Mary Kay.

Tengahari pula, untuk Special Luncheon Achievers, sudah tentunya kami mendapat makan tengahari yang istimewa.


Posing jap selepas dapat makan best2 di Special Luncheon. Selepas makan tengahari, bermulalah sesi on-stage recognition. Ini adalah 3 Red Jacket University graduates dari Beaute' Butterfly Unit. Yang berada di tengah tuh, adalah offspring saya yang ke-2 iaitu Sales Director Jumirdah Bahtiar. Dan di apit oleh FSD Norhanim Ithnin (kiri) dan TB Norhayati Razali (kanan).


Gambar bersama off-spring saya yang pertama, SD Noraniza Mohtar..



Sebahagian dari unit saya Beaute' Butterfly yang hadir ke Seminar pada hari itu..



Enjoy sungguh mereka kan..

Apa-apa pun mereka sangat gembira dan teruja. Pulang dengan semangat yang tinggi dan berkobar-kobar untuk merealisasikan impian di dalam Mary Kay dan seterusnya berada di puncak kejayaan.

Sekiranya anda semua membaca coretan saya ini dan teringin menjadi seperti mereka, hubungilah kak rokie 019-3525405. Mulakan langkah pertama anda. Jangan bimbang, saya akan memberikan bimbingan dan arah tuju untuk mencapai kejayaan di dalam Mary Kay. Saya juga dahulu bermula sepeti anda, tanpa ada apa-apa pengetahuan di dalam bidang kecantikan kerana hampir 20 tahun saya hanya menceburi bidang IT sahaja.

Sekiranya anda ingin mencuba rangkaian produk Mary Kay secara PERCUMA, boleh hubungi saya pada bila-bila. Saya bersedia untuk menjadi Perunding Kecantikan anda..

I LUV MY MARY KAY..

No comments:

Post a Comment