Monday, October 22, 2012

TESTIMONI TIMEWISE REGENA-FIRM INTENSIVE SERUM

Bila saya perhatikan gambar-gambar saya yang terbaru, baru saya perasan ada perubahan di wajah saya.. Cuba lihat di sini..



(Sila klik pada gambar untuk imej yang lebih jelas)
 



Gambar yang pertama di ambil pada 15 September 2012 yang lalu. Dan gambar yang kedua (tengah) diambil pada 15 Oktober 2012. Saya pakai Timewise Regena-Intensive Serum bermula pada 17 September 2012. Kurang dari 4 minggu penggunaan, sudah nampak perbezaan dagu yang semakin meruncing. Jelas ketara "V" shape.. Woww.. produk ini memang sangat hebat.. Tak perlu melalui suntikan botox.. sapu sahaja pada keseluruhan wajah setiap hari.. Bayangkan kalau dah pakai beberapa bulan, sudah tentu perbezaannya lebih ketara kan
 
Ingin mencuba? Hubungi kak rokie untuk maklumat lanjut ya.. 01903525405..
 
 

No comments:

Post a Comment