Monday, March 2, 2015

INGIN MENCARI PENDAPATAN SAMPINGAN? PART TIME? FULL TIME?

Ingin mempunyai perniagaan sendiri? Tetapi tidak tahu bagaimana? Tidak mempunyai modal yang besar?

Dengan itu, saya ingin membuka peluang business kepada wanita-wanita di luar sana.
1. Yang ingin mencari pendapatan sampingan secara Part Time atau Full Time.
2. Yang berminat dengan bidang kecantikan.
3. Yang ingin meningkatkan ketrampilan dan keyakinan diri
4. Yang sukakan hadiah-hadiah dan penghargaan seperti cincin berlian, kereta percuma, produk-produk percuma dan macam2 lagi.
5. Yang suka melancong ke luar negara secara percuma
6. Yang mempunyai keinginan untuk memajukan diri sendiri.
7. Yang mempunyai impian untuk berjaya.
8. Yang suka bekerja sendiri.
9. Yang suka masa yang fleksibel untuk bekerja.
10. Yang ingin menjadi "BOSS" untuk perniagaan sendiri.
11. Yang ingin bekerja sambil dapat memberi perhatian yang seimbang kepada famili.
Ada banyak lagi.


Sekiranya anda mempunyai keinginan seperti di atas, anda adalah orang-orang yang saya cari. Jom sertai saya di dalam bidang yang menarik ini. Jadilah ahli pasukan dan business partner saya. Saya akan membimbing anda dari ZERO. Kita bersama-sama mengorak langkah dan membina impian untuk berjaya.

Hubungi Kak Rokie untuk pertanyaan lanjut ya. Kita boleh set temujanji untuk sembang-sembang dahulu.

Rokie
Mary Kay Ind. Senior Sales Director
019-3525405

Nota:
Gambar di bawah adalah Starter Kit Mary Kay yang bakal menjadi milik anda sekiranya anda menyertai Mary Kay.



No comments:

Post a Comment