Thursday, July 23, 2015

KELAS / BENGKEL KECANTIKAN (GROOMING CLASS) SECARA PERSONAL ATAU KORPORAT?

Ingin mengadakan Kelas Kecantikan secara personal atau berkumpulan?

OK untuk pengetahuan, saya menganjurkan Kelas Kecantikan dan Bengkel Kecantikan secara personal/ berkumpulan dan juga untuk korporat (Untuk Syarikat, Kolej, University, Pertubuhan, Persatuan, Kelab2 dan sebagainya). Antara kelas / bengkel kecantikan yang saya anjurkan adalah seperti berikut:-

1. Kelas Penjagaan Kulit Wajah (Basic) - Demo & Praktikal - min 2 jam.


2. Kelas Penjagaan Kulit Wajah (Advanced) - Demo & Praktikal - min 2 jam.
3. Kelas Asas Solekan - Demo & Praktikal - min 2 jam.
4. Kelas Ketrampilan Diri & Imej (Seperti pemakaian hijab, pemilihan warna dan pakaian yang bersesuaian dan sebagainya).
5. Kelas Khas seperti Body Care, Eye & Lips Care, Lipstick Party, Fragrance Party - 1-2 jam




Kelas-kelas ini boleh diadakan secara personal (antara 2-4 orang) atau diadakan secara berkumpulan (10 - 20 orang). Boleh diadakan di tempat anda atau di tempat saya (di Petaling Jaya) seperti di rumah, pejabat, kelab seperti persatuan, dewan dan sebagainya. Segala peralatan untuk kelas2 tersebut saya sediakan.

Sekiranya anda menjadi Hostess saya iaitu dengan menjemput min 2 orang rakan untuk menyertai kelas ini, anda akan mendapat HADIAH ISTIMEWA (yang merupakan produk Mary Kay) dari saya.

Kepada yang berada di area Lembah Klang, boleh hubungi saya untuk set temujanji bila-bila masa.

Kepada yang berada di luar area Lembah Klang, jangan risau sebab saya mempunyai ramai rangkaian Consultants serata Malaysia. Saya juga boleh turun ke tempat anda untuk mengadakan kelas2 kecantikan ini.

Untuk maklumat lanjut dan ingin mengadakan temujanji dan perbincangan, hubungi saya ya.

Rokie (019-3525405)
Perunding Kecantikan Mary Kay

No comments:

Post a Comment