Saturday, September 20, 2014

PAM AREA AWARDS NITE 2014

Assalam semua..
Bulan September memang bulan yang sangat sibuk kerana ini adalah bulan kami menghadiri Event yang terbesar di Mary Kay iaitu Seminar yang diadakan setahun sekali. Pada masa ini, Senior National Sales Director yang kami sayangi iaitu SNSD Pam akan datang ke Malaysia untuk menjadi salah seorang Mentor dan meraikan Seminar ini bersama kami. 

Sehari sebelum Seminar, kami mengadakan Pam Area Awards Nite untuk meraikan kejayaan semua Sales Directors dan Beauty Consultants yang berada di bawah area Pam ini. Event ini telah diadakan pada hari Khamis, 11 September 2014 @8pm-11pm di The Club, Bukit Utama, Damansara. Tema kali ini adalah R.O.A.R. Semua kelihatan begitu ceria dan cantik sekali.

Beberapa gambar yang ingin kak rokie kongsi untuk tatapan anda semua..

Ni gambar kak rokie pada malam tersebut. Gaya yang agak simple dan santai tapi tetap R.O.A.Rrrr... hehe

Ni gambar kak rokie bersama 2 org unit members kak rokie (Intan dan Sha) dan juga SNSD Pam (berbaju merah) dan anak daranya, Katie yang sangat cantik..

Dua-dua nih kak rokie sayang..

Dewan dan backdrop yang dihias dengan sangat cantik.. bersesuaian dengan tema,,

Antara gambar-gambar yang diambil untuk pencapaian kak rokie setahun yang lepas..





Antara hadiah-hadiah yang kak rokie terima pada malam tersebut













Alhamdulillah... kak rokie memang suka dan sayang hadiah-hadiah ini..kerana hadiah ini adalah istimewa dari SNSD Pam.. semoga ianya akan dijadikan semangat untuk kak rokie terus berusaha untuk mencapai impian kak rokie seterusnya.. doakan akan ya..

Sekiranya anda ingin menyertai team kak rokie, kak rokie sangat mengalu-alukan kedatangan anda semua ke Beaute' Butterfly. Kak rokie sedang mencari lebih ramai wanita-wanita yang mempunyai semangat yang tinggi untuk berjaya.. jom kita bersama-sama membina impian di dalam bidang yang sangat menarik ini..

No comments:

Post a Comment