Monday, September 1, 2014

LIPSTICK..!!! LIPSTICK...!!

Assalam semua
Pada bulan ini kak rokie akan mengadakan Bengkel Kecantikan yang dinamakan "LUSCIOUS LIPS PARTY".. Ada banyak aktiviti menarik di dalam Bengkel ini.. dan sudah tentu kak rokie akan memperkenalkan lipstick terbaru dari Mary Kay iaitu True Dimensions Lipstick yang mempunyai warna yang tersangat menawan kalbu..

Rujuk Flyer nih ya untuk maklumat lanjut mengenai Bengkel yang akan kak rokie adakan pada minggu ini. Bayaran hanya RM10 sahaja untuk kak rokie sediakan makanan dan minuman ringan dan setiap perserta juga akan mendapat 4 warna samples True Dimension Lipsticks.

Untuk tempahan tempat duduk, hubungi kak rokie 019-3525405 dengan segera kerana tempat duduk adalah TERHAD. Jika bawa 2 orang kawan, akan dapat 1 hadiah istimewa dari kak rokie.
 



Di dalam Bengkel di atas, salah satu aktiviti menarik yang akan diadakan ialah KISS PERSONALITY SESSION. Part nih memang sangat menyeronokkan. Ni antara tools yang akan digunakan untuk Kiss Personality Session tu nanti.. 



Mary Kay True Dimension Lipsticks mengandungi Mango Butter dan Vitamin E yang akan membuatkan bibir kita sentiasa lembap.  Berikut adalah lipsticks yang bakal anda cuba dan juga testimoni dari kak rokie sendiri..

















Kak rokie dengan warna Sassy Fuchsia


Yang nih juga Sassy Fuchsia tapi kak rokie campur dengan warna Pink Cherrie.

Yang nih pula Citrud Flirt

Teruja? Jika anda ingin mencuba, jangan malu-malu ya.. cubalah sekali.. anda pasti suka..

No comments:

Post a Comment