Thursday, December 5, 2013

FROM CORPORATE SECTOR TO BEAUTY


Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda sesuatu.. semoga dapat membuka hati ramai wanita di luar sana untuk mencuba kerjaya ini ya..

Berikut adalah gambar kami yang baru sahaja menjalani sesi fotografi untuk Mary Kay Pink Car Rally di Taman Tasik Titiwangsa pagi tadi..



Untuk pengetahuan semua, kami berempat adalah ex-Bankers.. pernah bekerja di Bank yang sama, mampunyai Ijazah di dalam bidang masing-masing dan keempat-empat kami telahpun menjangkau usia 40an.. Bukanlah usia yang muda untuk meninggalkan kerjaya yang stabil selama berbelas-belas tahun di sektor Perbankan semata-mata untuk memberi laluan sepenuh masa kepada kerjaya Mary Kay.. Alhamdulillah.. keputusan yang kami buat itu memang amat bertepatan sekali.. kami menikmati kehidupan yang lebih baik.. philosophy Mary Kay "GOD FIRST, FAMILY SECOND and CAREER THIRD" benar-benar dpt dipenuhi dengan sempurna..

Sememangnya Mary Kay adalah kerjaya yang sangat saya cintai.. Jika ingin kaya, saya boleh menceburi bidang lain yang mudah, yang menjanjikan pendapatan yang cepat dan banyak dalam masa singkat tapi bukan duit semata-mata yang dicari.. Mary Kay mempunyai lebih dari apa yang saya perlukan di dalam kehidupan ini.. dan sepatutnya ia menjadi kerjaya kepada wanita yang sangat mementingkan keseimbangan kehidupan seperti di atas iaitu GOD FIRST, FAMILY SECOND and CAREER THIRD.

Saya masih berusaha untuk mencari ramai lagi wanita yang ingin dibimbing untuk berjaya bersama-sama di Mary Kay.. sekiranya anda salah seorang daripadanya, hubungi saya ya.. Sekiranya kami boleh melakukan, kenapa anda tidak? 019-3525405..

No comments:

Post a Comment