Thursday, December 5, 2013

MARY KAY PINK CAR RALLY

Alhamdulillah.. kami baru sahaja menjalani sesi fotografi untuk semua Mary Kay Pink Car Achievers di Taman Tasik Titiwangsa pada hari ini, 5 Dec 2013. Ini adalah sempena ulangtahun Mary Kay yang ke-50 tahun..
 
Ada 32 Pink Car Achievers yang hadir (tidak termasuk Sabah dan Sarawak) dan sudah tentu saya adalah salah seorang daripadanya. Alhamdulillah.. saya telah memiliki kereta yang istimewa ini pada October 2011.

Ini adalah gambar-gambar yang sempat saya rakamkan sepanjang sesi fotografi tersebut..



Ini adalah saya..


Membentukan huruf 50 dengan Pink Cars..
 


Bersama Mary Kay sisters yang lain..
 


Kami bahagia bersama.. Alhamdulillah 



Susunan barisan Mary Kay Pink Car Drivers..

Menjadi sebahagian daripada mereka adalah sesuatu yang sangat saya syukuri. Mary Kay benar-benar telah mengubah kehidupan saya.. Philosophy Mary Kay "God First, Family Second and Career Third" juga dapat saya penuhi dengan lebih sempurna selepas saya meninggalkan kerjaya di sektor Perbankan..

Ini adalah kerjaya yang sangat saya cintai dan ianya sepatutnya menjadi kerjaya untuk setiap wanita yang sangat mementingkan keseimbangan kehidupan di atas..

Sekiranya anda juga ingin berjaya besama Mary Kay dan menjadi sebahagian dari kami, hubungi saya ya... 019-3525405.. saya masih mencari-cari wanita-wanita yang ingin dibimbing.. Kita bersama-sama berjaya ya,,



1 comment: