Monday, September 9, 2013

HADIAH ISTIMEWA UNTUK HOSTESS SAYA

Di Mary Kay, kita ada program yang menarik iaitu HOSTESS PROGRAM atau PROGRAM TUAN RUMAH. Ingin mengetahui bagaimana untuk menjadi HOSTESS saya?

Mudah sahaja..
 
1) Anda perlu menjemput beberapa rakan anda (dalam bilangan 5 - 10 orang) untuk menghadiri Skin Care Class dan Make-Up Session bersama saya.
 
2) Tempat untuk melakukan kelas ini terpulang pada anda sendiri. Ianya boleh dilakukan di rumah, di pejabat atau di mana-mana sahaja yang anda rasakan sesuai.
 
3) Tempat tersebut perlu ada meja dan kerusi secukupnya, tempat untuk mencuci tangan dan haruslah di tempat yang tertutup kerana para peserta perlu membuka tudung semasa melakukan Facial dan Make-Up Session.
 
Sebagai ganjaran, saya akan memberikan hadiah istimewa untuk anda yang merupakan produk Mary Kay.
 
Ini adalah Open Skin Care Class yang saya anjurkan baru-baru ini di Pejabat Tanah, Slim River, Perak. Hostess telah mengaturkan kelas ini bersama 15 rakan-rakan pejabat yang lain.
 
 
 
Sekiranya anda berminat untuk menjadi menghadiri kelas seperti ini, boleh hubungi saya 019-3525405 pada bila-bila masa ya.
 
 
 

No comments:

Post a Comment