Sunday, August 25, 2013

NEW MARY KAY TRAINING CENTER

Alhamdulillah.. Mary Kay (Malaysia) baru sahaja melancarkan Training Center yang baru. Dengan adanya Training Center yang baru ini, semakin mudah untuk kami melakukan aktiviti di sana nanti. Ianya bertempat di sini:-
 
Mary Kay (M) Sdn Bhd
Level 8, VSQ @ PJ City Center
Block 6-08-1, Jalan Utara
46200 Petaling Jaya
Selangor
 

 
Berikut adalah sekitar gambar-gambar yang sempat saya rakamkan semasa majlis pelancaran training center yang baru ini.. telah dirasmikan oleh General Manager, Mary Kay Malaysia iaitu En. Nasution dan Executive Senior Sales Directors yang hebat ini..
 
Sempat berposing depan VSQ Center bersama barisan Pink Car Altis..
 
 
 
Gembiranya dapat bertemu semula dengan sister Directors.. inilah pertemuan pertama kali selepas Hari Raya..

 
Semasa majlis pelancaran..air yang dalam botol tuh adalah juice buah-buahan ya.. non-alcohol drinks..





Selepas majlis pelancaran, acara diteruskan dengan Sales Directors Development Meeting. Memang banyak perkara yang telah disampaikan kepada kami pada hari itu,

Dan ini pula gambar during Recognition.. seorang lagi dari Unit Beaute' Butterfly telah berjaya menjadi Sales Director iaitu SD Zabrina Mohamad.. Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi..


Impian saya ingin mengeluarkan lebih ramai lagi Sales Director dari Unit Beaute' Butterfly. Ingin bersama saya untuk mengejar impian ini? Jom hubungi saya pada bila-bila masa untuk mengetahui peluang kerjaya yang menarik ini..
 

No comments:

Post a Comment