Monday, November 23, 2009

TESTIMONIAL TERKINI - SHERI

Sy telah mengenali Sheri sebelum sy melibatkan diri dalam dunia Mary Kay lagi di mana beliau juga adalah customer utk produk Vantage yg sy jual. Berwajah keibuan, beliau juga seorang yg agak lembut dan pendiam.

Dari Nilai, beliau telah datang ke rumah sy di Kajang pada 26/04/09 untuk menghadiri sesi Skin Care Class yg sy anjurkan. Dalam sesi tersebut, sy telah menganalisis kulit beliau dan telah mencadangkan set yg sesuai utk beliau cuba.

Masalah yg Sheri hadapi adalah kulit yg agak berminyak dan kesan parut jerawat yg terdahulu. Sebelum mencuba Mary Kay, beliau telah memakai produk berjenama antarabangsa dlm masa yg agak lama (melebihi 4 tahun) tp hasilnya tidak dpt memuaskan hati beliau.


Berikut adalah gambar beliau sebelum mengenali Mary Kay

Semasa gambar ini diambil, wajah beliau telah dimekapkan dgn kosmetik Mary Kay. Eventhough telah dipakaikan dgn foundation & powder, kesan parut jerawat masih jelas kelihatan.

Dan berikut adalah gambar terkini (perubahan selepas hampir 7 bulan)
Nampak tak perubahannya? Kulit beliau nampak begitu gebu, moist, halus dan sihat. Parut2 jerawat semakin berkurangan. Kulit beliau juga menjadi agak cerah di mana ia mengembalikan warna asal kulit beliau yg sememangnya cerah.

Nak tahu set apa yg digunakan? Semestinya set miracle Anti-Ageing TimeWise. Sbg supplement tambahan, beliau telah memakai TimeWise Replenishing Serum+C dan Set Microdermabrasion Step 1 dan Step 2.

Dengan perubahan yg amat menakjubkan ini, sudah tentu Sheri tidak akan bertukar ke produk berjenama lain dan Mary Kay juga telah menarik minat beliau untuk menjadi seorang Beauty Consultant spt sy. Dan skrg, di bawah bimbingan sy dan juga di bawah unit Beaute' Butterfly, beliau telah mengorak langkah untuk membina kejayaan di dalam Mary Kay dan juga ingin membantu wanita2 lain di luar sana untuk mencapai impian mereka.

Thanks Sheri.... Wish u all the best in Mary Kay!!
Luv u always...


No comments:

Post a Comment